Jan 26, 2011

This Few Days

STEAMBOAT TIME. at aunt house & waiting for my steamboat. Teehee.
Pardon that I been a long time didn't updated my blog. Almost 2 weeks. Really sorry. Because I'm quite busy this few day.& I'm not feeling well too. All because of the stupid standard sport. I'm going to run 100m. When I'm running not more thn 50m, my muscle cramp. & is hard to breath. After few minute ago, I pensan.  Arg! I hate sport. Almost kill me. Lucky  that I have rescued by St.john members & Encik Samxxxx. Lol.

keep smil everyday.
at aunt house.




天天好天 


你最近都听到什么吗?最近我都一直听到天天好天这部电影。如果是华人的话,这部电影对你门来说应该不陌生吧。radio,广告,朋友介绍..... 所以我就和我的家人兴致勃勃的去pavillion看这部电影了。天天好天是一部马来西亚的电影。全部都是由本地演员拍的。我看了这部电影,觉得这部电影不错还蛮感人的,尤其是爷爷跟孙女一起的过程就让我想起我和我的爷爷。差一点点就要哭了我。我想他,我爷爷现在一定很想我们,在‘那里’很开心吧。back to topic,我推荐这部电影是因为它有温馨,笑点,感动,哭点。还有这部电影可以让我学习到我们一定要孝顺父母,要诚实的对父母,对长辈要有礼貌,要珍惜身边的每一个人。不要等到失去了才觉得错过所有美好的一切。而且我们要支持国片吖!哈哈。如果你们还没看的话快点去看哦,千万不要错过哦!百分之百好介绍!

pavillion day.